Jeg hedder Heine Raahauge og jeg blev uddannet kørelærer i 2013. Siden da har jeg hjulpet mange hundrede mennesker med at få kørekort. Fra starten har mit motto været:

DET SKAL VÆRE EN GOD OPLEVELSE AT TAGE KØREKORT!

Det holder vi fast i. En god stemning og et godt humør fremmer indlæringen. Men valg af kørelærer er også en tillidssag. Føler du dig godt tilpas sammen med din kørelærer, er der en god ‘kemi’ imellem jer, er der en gensidig respekt? Vi vil råde til at man får en snak med den kørelærer der skal undervise én før man vælger køreskole. Desuden kan man sige at de fleste husker deres kørelærer resten af livet. Jeg vil gerne huskes for noget godt.

Jeg tager imod elever uanset alder. De fleste er naturligt nok unge når de tager kørekort, men vi underviser også dem der er kommet lidt op i årene og nu ser et behov for at få kørekort. Tro endelig ikke at du er blevet ‘for gammel til den slags’.

Bilen vi kører i er en Renault Clio 1,5 diesel. Det er en mindre bil, men dejlig overskuelig når der skal bakkes og parkeres.